Jak to działa

1. Rejestracja

Zarejestruj się korzystając z jednego z formularzy:
Konferencja czyli wykład lub inaczej prezentacja naszych produktów, ich możliwości oraz zakresów zastosowania.
Konsultacje to luźna rozmowa na tematy bardziej i mniej techniczne ze specjalistami z odpowiednich działów.

2. Email z danymi dostępowymi

Na swój adres email otrzymasz zaproszenie do konferencji ogólnej w formie linka lub spersonalizowane zaproszenie do konsultacji z ekspertami (można uczestniczyć w obydwu).
Możesz też przejść do strony Dołącz do konferencji logując się na dane otrzymane w mailu.
Znajdziesz tam link do konferencji ogólnej.
Wybierzesz tam też firmę do konsultacji indywidualnych oraz tematykę spotkania.

3. Zdobywaj wiedzę on-line

Kliknij na link aktywacyjny otrzymany mailem - aktywny dopiero w dniu rozpoczęcia konferencji.
Kliknięcie linku spowoduje przekierowanie na stronę zoom -  należy pobrać i zainstalować oprogramowanie zoom.
Po zainstalowaniu dołączysz do pokoju spotkania a na swoim ekranie zobaczysz uczestników konferencji.

Możesz także pobrać oprogramowanie wcześniej:

Po instalacji jeśli nie połączy cię automatycznie, kliknij ponownie na link z maila a następnie zatwierdź uruchomienie aplikacji klikając przycisk Otwórz Zoom.
Image
Ze względu na lepsze wrażenia wizualne z prezentacji, zalecamy łączyć się na konferencje poprzez komputer.